BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14 Temmuz 2010 Çarşamba

HER BOKU YANLIŞ ANLAMIŞIM SANIRIM.

Büyük hezimet!!! Göstediği bütün ilgiyi, alakayı, yaptığı jestleri...hepsini yanlış anladım sanırım ben! Şımardım hemen, benden hoşlanıyor sandım. Abartıp aşık oldum. Haftalarca mide ağrısından geberdim.
Kızım sen kimsin ki sana aşık olsun???!! Herhangi birisin onun gözünde. Koskoca adam o, ne kadınlar geçiyordur elinden...Hasiktir lan abarttım. Ama sanırım bana fazlaydı gerçekten.
Ama neden öyle davrandı ki haftalarca, neden beni tekrar görmek istedi?? Görmek istemedi de öylesine mi çağırdı yoksa?? Hay salak kafam sıçtım resmen!
Hemen atlamadım adım adım yanaştım ama son hamlem çok PATT diye oldu. Niyetimi çatankk diye belli ettim. Niyet eyledim ama kabul görmeyecek sanırım!
Aklında benimkine benzer bir şeyler yoktu eminim!
Olmayacak da....
Mesajıma asla cevap vermeyecek, hatta eklediğine pişman olup "hassikktr kız yanlış anladı beni" deyip silecek. Evet kesin öyle yapar.
Gönlümü sikeyim, midemdeki kelebekleri sikeyim. Defolun lan!

0 yorum: