BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 Temmuz 2010 Perşembe

Her İşte Bir Hayır Varmış....Bir yokmuş

Her işte bir hayır varmış lan. Gerçekten. Bir de "allah bir kapıyı kapatır, ötekini açar" derlerdi, o da doğruymuş. Sevdiğim erkeğe fb'dan mesaj atmış herhangi bir cevap alamamıştım. Ama öyle bir fırsat geçti ki elime, onunla ilgili bir çok şeyi öğrenebilirim artık. Hatta belki ona "doğrudan" ulaşabilirim bile!
Karşısında aptala dönen ben, telefonunu falan alsam nasıl arayıp iki kelimeyi bir araya getiririm hiç bilemiyorum ama içine düştüğüm umutsuzluktan çıkarır gibi oldum başımı...
İnsanın ağzına sıçan şey umut demiştim yine aynı fikirdeyim, sanırım ağzımın payını almadan akıllanmıcam ben. Hem belki öyle olmaz, gönlümde yatan aslanı sarıp sarmayalabilirim belki. Belki o da sever. Bu kadar zamandır aynı şeyleri hissediyor olmam, hâlâ senden vazgeçmemiş olmam duygularımın ne kadar gerçek olduğunu göstermez mi? Sen göremiyorsan ben göstermeye devam ederim. Hiç sorun değil.

0 yorum: